Vanuit het gedachtengoed van LEAN, zijn we altijd bezig met waarde (value) voor potentiële klanten te genereren. Om waarde voor jouw klanten te genereren, moet je de huidige behoeftes van je klanten goed begrijpen, maar ook de toekomstige behoeftes en veranderingen in de gerelateerde business begrijpen en hier een unieke concurrentie positie in ontwikkelen.
Dus het is van belang om te weten of jouw bedrijf is ingesteld, om deze huidige en toekomstige behoeftes voor je klanten in te vullen. Hoe efficient is jouw bedrijf en hoe effectief kan het een product en/of service leveren? Dit betekent dus dat het gehele plaatje moet kloppen om succesvol te kunnen zijn. De aanpak van OE4U is daarom een holistische benadering.

Er zijn drie drijvers waar we op focussen;
1. De strategische (externe)focus van een bedrijf (markt, klant, strategische doelen);
2. De interne structuur van een bedrijf (processen, organisatie design, efficiency);
3. De bedrijfs cultuur /personeelsbeleid (interne communicatie, stakeholder management, community building, capability building, incentive structuur).
© Copyright www.hagaconsultancy.com
Als OE4U bij een nieuwe klant start, doen we sowieso altijd even een quick scan voor onszelf. Op die manier weten we goed waar onze klant op dat moment staat. Uiteraard bepaalt onze klant waar hij/zij graag aan wil werken en is het onze rol om daarbij zo goed mogelijk te ondersteunen. Naast de Quickscan bieden wij ook een Maturity Assesment aan (MSA), waarbij een klant heel gedetaileerd zo’n 20 verschillende bedrijfsfacetten kan testen, om te weten hoe goed deze ontwikkelt zijn.